Jak wybrać najlepsze gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe

W naszym kraju przyzwyczailiśmy się już do tego, że każda okazja jest dobra, aby zrobić niesamowitą imprezę. W przypadku firm każda okazja może być z kolei dobra do tego, aby zaoferować swoim Klientom inne gadżety obrandowane naszym logo. Zanim podejmiesz decyzję o tym jaki gadżet oferować tym razem to naprawdę dobrze się nad tym zastanów. Od tego zależy bowiem to, czy gadżet będzie przydatny, klient o nim nie zapomni i zwyczajnie zrobi z niego użytek. Tylko użyteczny gadżet może przynieść stosowne zyski z takiej kampanii reklamowej.Po pierwsze musisz wciąć pod uwagę to jaka jest pora roku. To wcale nie jest śmieszne, gdyż pewne gadżety reklamowe należy dobierać do panujących aktualnie warunków pogodowych. Na przykład koszulka wręczona zimą może będzie użyta dopiero wiosną, a do tego momentu Klient może o niej już dawno zapomnieć. Tak samo jeśli chodzi o szalik wręczony latem, a przykłady złego dobrania gadżetów można wymieniać bardzo długo. Druga sprawa to dobranie gadżetu do profilu swojej działalności. Ludzie kupują u nas konkretne rzeczy lub korzystają z konkretnych usług. Klienci warsztatu samochodowego na pewno bardziej ucieszą się z breloczka do kluczyków i zapachu na lusterko niż na przykład z linijki z naszym logo. To ważne i weź to pod uwagę.

Kolejna sprawa dotyczy kopiowania pomysłów konkurencji. Jeśli masz firmę budowlaną i widzisz, że Twoja konkurencja wybiera gadżety reklamowe w postaci na przykład poziomicy to wykaż się kreatywnością i zaoferuj im coś innego. Taka analiza konkurencji przed wyborem danego gadżetu jest pożyteczna, gdyż sprawi, że Twoja oferta stanie się unikalna.

Nie można także rozdawać ludziom, jako gadżety reklamowe, na przykład bombonierek czy paczek cukierków. Łakocie z naszym logo mogą stać w miseczce w firmie i być dostępne dla każdego. Co nam jednak po gadżecie, który jest na raz? Czekoladki z naszym logo zostaną zjedzone, pudełko wyrzucone i klient zapomni, a na przykład kubek będzie mu przypominał o naszej firmie przez długi czas. Ta druga opcja jest z pewnością droższa, ale bardziej opłacalna na dłuższą metę.